Komunikačné systémy
Waiter Call
Systém Waiter call pomáha účinne odstrániť problém, kedy jedlo čaká na hosťa.
Čašníci sú vybavení Cristall Call pagery, ktorých prostredníctvom dostávajú z kuchyne správu, že je pre nich pripravený pokrm k vyzdvihnutiu. Vďaka tomu sa urýchľuje obsluha hostí, a teda aj obrátka hostí v reštaurácii a hostia nie sú rušení napríklad zvončekom. Ďalším prínosom je aj pokles zbytočných pochôdzok čašníkov do kuchyne.
Pager pracuje na frekvencii 448MHz, má integrovanú nabíjateľnú batériu a klip na opasok. Možno využívať vibračného alebo zvukového signálu. Sám upozorní na vybitú batériu.
Jedna dobíjacia stanica pojme až 6 alebo až 12 pagerov, ale v prípade potreby umiestnenie väčšieho množstva pagerov je možné stanice vzájomne prepojiť.
Privolanie čašníka do kuchyne je zaistené pomocou vysielacej stanice, ktorá môže byť podľa množstva pagerov pre 12 alebo 24 kusov pagerov. Stanica bola navrhnutá pre každodenné použitie a testovaná pre umiestnenie aj v horúcej kuchyni. Je možné ju umiestniť na pracovný stôl alebo stenu.
Nesporné výhody využívania tohto typu pagera sú: * jednoduché ovládanie, * okamžité odovzdanie informácie o pripravenom jedle, * výrazné zrýchlenie obsluhy hostí, * rýchla a jednoduchá inštalácia.
Ak máte záujem o bližšie informácie, tu je k nahliadnutiu produktová špecifikácia.
Customer Call
Customer Call je ideálnym riešením do detských kútikov, lekárskych alebo veterinárnych ordinácií. Použitím tohto riešenia odpadá nutnosť vyvolávania mien pacientov alebo v prípade potreby zabezpečí rýchle privolanie rodičov detí aj v členitých priestoroch supermarketu.
Pager pracuje na frekvencii 440 - 450MHz. Jeho dosah je až 2 km, záleží na členitosti priestoru a použitom stavebnom materiáli budov. V prípade, že sa držiteľ pagera dostane mimo signál, je na túto skutočnosť vlastným pagerom automaticky upozornený. Inštalácia stanice je veľmi jednoduchá, možno ju umiestniť na stôl alebo na stenu.
Pre privolanie je možné využívať vibračného, zvukového alebo svetelného signálu. K dispozícii je pager v modrej a čiernej farbe. Pager je nabíjateľný, dobíjacia stanica pojme až 20 pagerov.
V priloženej špecifikácii nájdete ďalšie podrobnosti.
Easy Call
Privolávacie tlačidlo Easy Call umožňuje reštauráciám, hotelom, klubom, barom alebo aj iným podnikom ponúknuť svoj servis aj tam, kde nie je možné zaistiť stálu prítomnosť personálu alebo kde nie je táto permanentná prítomnosť personálu žiaduca. Stačí jedno stlačenie tlačítka EasyCall, ktoré vyšle signál k základovej stanici a zákazník dá na vedomie, že si vyžaduje pozornosť obsluhy.
Benefitom používania tohto zariadenia je spokojnosť zákazníka, zachovanie jeho súkromia tam, kde je to vyžadované, rýchla odozva obsluhy v prípade potreby a tým aj väčší predaj.
EasyCall tlačítka sú dizajnovo zaujímavé, môžu byť pripevnené na stenu, stôl či recepčný pult. K dispozícii sú v drevenom alebo porcelánovom prevedení. V prípade potreby je na ne možné umiestniť aj reklamnú potlač.
Easy Call pracuje na frekvencii 869MHZ. Jeho batéria má v závislosti na používaní životnosť až dva roky. Výhodou je malá náročnosť na údržbu, tlačidlo je UV žiareniu odolné, rovnako ako vode-odolné.
Výhody systému :
- výrazné zrýchlenie obsluhy hostí,
- zaistí obslužnosť miest bez permanentnej prítomnosti obsluhujúceho personálu,
- rýchla a jednoduchá inštalácia.
Pre viac informácií, je k dispozícii podrobnejšia špecifikácia.
Využitie pagera mimo pohostinstva
Požiadavky zákazníkov na zabezpečenie rýchlej a cielenej komunikácie prichádzajú aj z ostatných sektorov služieb . Ako a kde môžu pagery prinášať prevádzkové výhody?
- Rekreačné zariadenie - jednoduchšia komunikácia s personálom technického zázemia.
- Kongres - obsluha neruší pri rokovaniach, zákazník si obsluhu v prípade potreby privolá sám.
- Priemysel - rýchlejšia koordinácia expedície zásielok.
- Zdravotníctvo - privolanie pacienta, ktorý nemusí vyčkávať na ošetrenie v preplnenej čakárni ALEBO privolanie ošetrujúceho personálu alebo sanitky.
- Detské kútiky - vyvolanie rodiča dieťaťa v prípade naliehavej potreby.
- Maloobchod - zákazník si určí akým spôsobom strávi a spríjemní si dobu čakania.
Pokiaľ máte záujem o prezentáciu alebo vytvorenie ponuky, prosím, kontaktujte nás na obchod@septim.sk.