Úvod » Servisná podpora » Telefonická podpora
Podpora
Podpora

Telefonická podpora

Naša spoločnosť má k dispozícii tím zaškolených servisných technikov, ktorí poskytujú zákaznícku podporu. Všetkým zákazníkom bez rozdielov servisnej zmluvy garantujeme príjem telefonických požiadaviek na linke Helpdesk. Zákazníci so servisnou zmluvou majú k dispozícii linku Hotline, ktorá je k dispozícii 24/7.

Helpdesk

Táto telefonická podpora je k dispozícii na telefónnom čísle +421 221 028 564 od pondelka do piatku v čase od 8.30 do 17.00 hodín .

V rámci skvalitňovania služieb zákazníkov sú telefonické hovory monitorované.

Pokiaľ máte záujem o zabezpečenie dostupnosti Hotline aj pre Vašu prevádzku, vyberte si z našich servisných zmlúv a kontaktujte nás na pomocou mailu.

Hotline

Hotline možno rozdeliť na podporu počas pracovnej doby a mimo nej. Telefónne číslo +421 221 028 564 garantuje podporu cez pracovné dni, teda od pondelka do piatku v čase od 8.30 do 17.00 hod. Informujeme Vás, že všetky telefonické hovory sú monitorované.

Mimo pracovnú dobu je potrebné využiť telefónneho čísla +420 777 737 846 (777 SEPTIM), kde budete vyzvaní na zadanie servisného kódu.

Svoj servisný kód nájdete na samolepke s označením ZÁKAZNÍCKY SERVIS, ktorú zasielame ihneď po úhrade aktuálnej servisnej zmluvy s odporúčaním nalepiť na pokladničný hardvér a druhú kópiu umiestniť k manažérskemu pracovisku.

Výnimočne sa môže stať, že linka bude vyťažená, preto žiadame o vecné vybavenie telefonátu.

Mailový kontakt

Ak sa nemôžete z dôvodu vyťaženia dovolať na linku zákazníckej podpory, potrebujete vyriešiť viac problémov naraz alebo naplánovať dátumom vzdialený servisný zásah, využite možnosť zaslať svoju požiadavku alebo otázku mailom. Výhodou je, že takáto požiadavka je spracovávaná nezávisle na obsadenosti telefónnych liniek. V maile, prosím, nezabudnite uviesť názov prevádzky.